Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA:

1. Krajnji kupac zakonski može vratiti robu u roku od 7 dana od fakturisanja tj kucanog fiskalnog računa, osim u slučaju poručivanja putem WEB-a tj. slanjem robe kurirskom službom gde je rok za povrat 14 dana od kucanog računa. U oba slučaja se obračunavaju i radni i neradni dani.

Roba se može vratiti samo u slučaju da nije saobrazna odnosno da karateristike i kvalitet proizvoda ne odgovaraju proizvođačkoj specifikaciji proizvoda.

Kada kupac vraća artikal u maloprodajni objekat u kome je lično preuzeo i kupio robu, on tada donosi kupljeni artikal i prilaže fiskalni račun. Maloprodaja utvrđuje ispunjavajne uslova za to (provera ispravnosti artikla, ambalaže i roka od 7 dana) i vrši nalog za ispravku ukoliko je u zakonskom roku (uzevsi u obzir i radne i neradne dane). Proizvode koji imaju ambalazu koja se posle prvog otvaranja ne moze vratiti u normalno stanje nije moguce vratiti osim u slucaju ako je sam proizvod nesaobrazan ili neispravan.

2. Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske sluzbe, zakonski rok za ovo u odnosu na datum sa fiskalnog racuna je 14 dana. Kupac na adresu DuoCom-a treba da pošalje:

- Artikal koji vraća i garantni list

- Originalni fiskalni račun

- Napisan na papiru razlog vraćanja ( neispravno primljeno, nesaobrazno, osteceno..)

Po prijemu ovako poslate robe služba RMA će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

Troškove isporuke snosi krajnji kupac

NA VRH